21 mai 2021

IMAGINI DIN DRUMETIA SPRE TREI APOSTOLI SI VARFUL GUTAI- MARAMURES- ROMANIA- 2021

Anii trecuți tânjeam să plec în drumeții dar nu știam trasee și nici nu aveam un anturaj care să fie interesat de așa ceva. Cumva, pe la mijlocul anului 2019  am găsit un grup căruia m-am alăturat și cu care am reușit să bat câteva "poteci" prin Maramureș. La începutul lunii mai 2021 am parcurs traseul  Trei Apostoli -Vârful Gutâi (1443 m). 

Plecarea a fost din Cavnic, dus-întors puțin peste cinci ore (cu opriri pentru fotografii și  admirat). A fost una dintre drumețiile pe care mi le voi aminti cu mare drag și pe care aș vrea să o repet pe timp de vară. Nivelul de dificultate este undeva între ușor și mediu (depinde și ce condiție fizică aveți). Am observat că în unele zone din Maramureș lipsesc marcajele sau sunt insuficiente.  Ar fi bine să plecați în drumeții cu persoane care cunosc zona și să fiți echipați corespunzător (la munte,  vremea este imprevizibilă). 


Articole similare:

Manastirea Barsana si statuile de piatra din Negreia- Maramures, Romania

Oradea- Muzeul Istoriei evreilor din Oradea - Partea II

Muzeul Satului - Baia Mare

Creasta Cocosului - Maramures- Romania

Parcul Central din Baia Mare

Baia Mare - vedere din Turnul lui Stefan

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu