31 mai 2021

DRUMETIE LA PIATRA CIUTEI- MARAMURES- ROMANIA

Una dintre frumoasele drumeții care se pot face prin Maramureș este cea spre Piatra Ciutei. Am parcurs traseul  în lunile februarie și mai ale acestui an.  Noi am ales ca punct de plecare Preluca Veche, continuând (cu mașina) spre Dealu Corbului. După ce am parcat mașinile (într-o zonă unde sunt două porți de lemn) am luat-o la pas trecând pe lângă câteva gospodării, biserica din Dealu Corbului și  am ajuns lângă o casă care are ca reper un cuib de berze artificial. La câțiva metri de casa respectivă nu se mai continuă pe drum ci se cotește în partea stângă (cumva prin grădina unei gospodării), urcându-se o pantă spre pădure.  

Ca nivel, traseul este ușor. Ar fi bine, totuși, să fiți însoțiți de persoane care cunosc zona.  Există câteva indicatoare (o săgeată marcată pe copaci sau pe pietre - vezi în fotografie), însă dacă le pierzi din vedere  te poți  rătăci prin pădure.

Articole similare:

Manastirea Barsana si statuile de piatra din Negreia- Maramures, Romania

Muzeul Satului - Baia Mare

Creasta Cocosului - Maramures- Romania

Parcul Central din Baia Mare

Baia Mare - vedere din Turnul lui Stefan

Imagini din drumetia spre Trei Apostoli si varful Gutai- Maramures- Romania- 2021



30 mai 2021




















biserica din Dealu Corbului pe langa care veti trece


casa cu cuibul de berze (artificiale) in apropierea careia se coteste spre traseul piatra ciutei

sageata verde indicator spre piatra ciutei



Asa arata locul in februarie 2021 - iarna



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu